پایگاه خبری ، تحلیلی « خبر مفید » به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، علاالدین رفیعزاده، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به اهمیت رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده دولت، تاکید کرد: اگر خروجی تلاش کارگزاران دولتی رضایتمندی مردم نباشد مانند دویدن بر روی تردمیل هیچ پیشرفتی حاصل نشده است.
وی با اشاره به اینکه در این سند تکلیف تمامی دستگاه های دولتی مشخص شده است، افزود: در این سند کارگروهی دیده شده که حتی به صورت هفتگی جلساتی برای پیگیری و حل مشکلات برگزار می کند تا بتوانیم شاهد تحقق اهدافی باشیم که در دولت های گذشته تاکنون موفق نبودیم و در دولت وفاق به آن برسیم.
رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با اشاره ه نقش بخش خصوصی در این حوزه، تصریح کرد: هر چه دولت نقش راهبری بر عهده داشته باشد و فرآیند های اجرایی را به بخش خصوصی واگذار کند در این مسیر بهتر حرکت می کنیم و رضایت مندی مردم نیز به دست می آید.
وی افزود: به همین منظور در طرح سامانه فوریت های اداری(فواد) از شرکت ایرانسل دعوت به همکاری شده است و هم اکنون این سامانه استقرار یافته و با شماره ۱۲۸ به صورت آزمایشی راه اندازی می شود.
رفیع زاده، وارد کردن بخش خصوصی به این حوزه را برای رفع مشکل رضایتمندی مردم از خدمات دولت هوشمند را مهم ارزیابی کرد.